Obchodní podmínky
I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) vydala v souladu s § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) společnost:
Prezidi s.r.o.
IČO: 195 45 461 DIČ: CZ 195 45 461 plátce DPH, |
|
se sídlem: |
Komenského náměstí 1518/5, Říčany, PSČ: 251 01 |
spisová značka: |
C 388190 - Městský soud v Praze, |
bankovní účet: |
2702617290/2010 |
datová schránka: |
ie8vm3p |
email: |
info@nols.cz |
telefon: |
+ 420 721 945 237 |
web: |
www.nols.cz |
(dále jen „prodávající“).
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel (dále jen „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na adrese nols.cz (dále jen „internetový obchod“).
- Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. V kupní smlouvě je možné sjednat ustanovení odchylná od obchodních podmínek. Odchylná ustanovení v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil se zněním těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
II. INFORMACE O ZBOŽÍ A CENÁCH
- Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
- Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
- Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování.
- Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije
- V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
- Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
III. ZÁKAZNICKÝ ÚČET
- Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
- Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
- Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
- Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a/či z těchto obchodních podmínek.
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Koupě zboží je možná jen přes webové rozhraní internetového obchod.
- Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby, kterou kupující za užívání těchto prostředků hradí.
- Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
- Při zadávání objednávky si kupující vybere zejména zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
- Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů (povinné údaje jsou označeny symbolem „“) v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
- Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální a další.
- Prodávající je oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (prostřednictvím e-mailu, telefonicky apod.).
- V případě, že některý z požadavků kupujícího uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
- Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno . Kupující může zrušit objednávku prostřednictvím e-mailu doručeného prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena doručením potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
V. PLATEBNÍ PODMÍNKY A DODÁNÍ ZBOŽÍ
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2702617290/2010 vedený u Fio banka, a.s. ;
- platbou na dobírku při předávání zboží.
- Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
- V případě platby bezhotovostním bankovním převodem je kupní cena splatná do 5 kalendářních dnů od uzavření kupní smlouvy. Informace pro provedení platby zašle prodávající kupujícímu v rámci potvrzení objednávky kupujícího. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
- V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při předávání zboží.
- Kromě situace popsané v předcházejícím bodu prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
- Zboží je kupujícímu dodáno:
- na adresu určenou kupujícím v objednávce,
- prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
- prostřednictvím osobního odběru v prodejně STERIX.cz na adrese: U Zahradního města 3189/2, Praha 10, PSČ: 106 00.
- Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
- Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.
- Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
- Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v okamžiku převzetí zboží. V případě, kdy zboží kupující nepřevezme, s výjimkou případů dle bodu 10. tohoto článku obchodních podmínek, přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží v okamžiku, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil. Od okamžiku přechodu nebezpečí škody na zboží na kupujícího nese kupující veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.
VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Kupující má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit. Kupující však v souladu s § 1837 písmeno g) občanského zákoníku není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží , které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Stejně tak není v souladu s § 1837 písmeno d) oprávněn odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů:
- ode dne převzetí zboží,
- ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
- ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
- Kupující může odstoupit od smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči prodávajícímu. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
- Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat na emailovou adresu info@nols.cz prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
- Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- V případě odstoupení od smlouvy a vrácení zboží kupujícím musí kupující vrátit prodávajícímu zboží s původními originálními a od zboží neoddělenými etiketami a visačkami, nepoužité a nepoškozené, a je-li to možné, v původním obalu.
- Nároky na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
- Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
- Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
- Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než obdrží zboží nebo než mu kupující prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal, podle toho, co nastane dříve.
- Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu a to kdykoliv do doby převzetí zboží kupujícím. Prodávající o svém odstoupení od kupní smlouvy bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů bez kupujícímu kupní cenu, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem dohodnutým s kupujícím.
- Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až § 2117 a § 2161 až § 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době kdy kupující zboží převzal:
- zboží odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
- je zboží vhodné k účelu, pro který jej kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasí;
- je zboží dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
- je zboží vhodné k účelu, k němuž je zboží tohoto druhu obvykle používáno;
- zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím, zejména reklamou nebo označením;
- je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat; a
- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které kupujícímu byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- V případě výskytu vady zboží, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle bodu 2. článku VII. obchodních podmínek, je kupující oprávněn vadu oznámit prodávajícímu a uplatnit práva z vadného plnění (zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na adresy uvedené u identifikačních údajů prodávajícího v obchodních podmínkách. Kupující může pro reklamaci využít také vzorový formulář prodávajícího. V uplatnění práva z vadného plnění musí kupující zvolit, jaké právo z vadného plnění chce uplatnit, přičemž tuto volbu kupující nemůže následně bez souhlasu prodávajícího změnit. Reklamaci prodávající vyřídí v souladu s kupujícím uplatněným právem z vadného plnění.
- Vyskytne-li se vada zboží, má kupující právo:
- na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží; nebo
- na odstranění vady opravou zboží,
ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.
- Prodávající je oprávněn odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
- Kupující má dále právo na:
- přiměřenou slevu z Ceny; nebo
- odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
- prodávající odmítne vadu odstranit nebo ji neodstraní v souladu s právními předpisy;
- se vada projeví opakovaně,
- je vada podstatným porušením kupní smlouvy; nebo
- je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
- Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu či pokud vadu způsobil sám kupující. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
- Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání. Vadou zboží není ani vada, pro kterou je dotčené zboží prodáváno za nižší cenu, než kdyby tuto vadu nemělo.
- Právo na odstoupení od smlouvy nenáleží kupujícímu v případě, je-li vada zboží nevýznamná.
- Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.
- Nedohodne-li se kupující s prodávajícím na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraní prodávající vady a poskytne kupujícímu informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, může kupující odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- O vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat e-mailem a vydá kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady je kupující povinen prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu.
- Kupující má právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce.
VIII. DORUČOVÁNÍ
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
IX. OSOBNÍ ÚDAJE
- Všechny informace, které kupující při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud kupující nedá prodávajícímu písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e‑mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
- Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v
X. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/ je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: https://evropskyspotrebitel.cz/je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez písemného prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, má prodávající i kupující právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Přílohou obchodních podmínek je vzor pro odstoupení od kupní smlouvy a pro reklamaci.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 4. 2024.
VZOR Formuláře pro odstoupení od smlouvy do 14ti dnů:
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy. Celý formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na naši níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Pokud to bude adekvátní či nutné, zašlete též (ideálně elektronickou cestou) další materiály.
Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu:
nols.cz (prodejna obchodu sterix.cz), U Zahradního města 3189/2, 106 00, Praha 10
Případně můžete zboží osobně doručit na prodejnu obchodu sterix.cz v otevírací době. Balík vždy označte nápisem: „nols“
Adresát:
Prezidi s.r.o. (provozovatel e-shopu nols.cz)
IČO: 195 45 461
se sídlem Komenského náměstí 1518/5, Říčany, PSČ: 251 01
vedená u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 388190
Kontaktní informace adresáta:
e-mail: info@nols.cz
telefon: + 420 721 945 237
web: www.nols.cz
datová schránka: ie8vm3p
Tímto prohlašuji, že odstupuji od kupní smlouvy:
Jméno a příjmení kupujícího: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace zboží, kterého se kupní smlouva týká: |
|
Datum uzavření kupní smlouvy: |
|
Datum obdržení zboží: |
|
Číslo faktury za objednané zboží: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků (doplňte bankovní spojení): |
|
Poučení:
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Prezidi s.r.o. („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku (mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů) odstoupit bez udání důvodu od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne následujícího po dni:
- převzetí zboží kupujícím nebo kupujícím určenou třetí osobou, pokud se jedná o koupi zboží;
- převzetí posledního kusu zboží kupujícím nebo kupujícím určenou třetí osobou, pokud se jedná o smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží;
- převzetí poslední položky nebo části dodávky zboží kupujícím nebo kupujícím určenou třetí osobou, v případě smlouvy, jejímž předmětem je dodávka zboží sestávajícího z několika položek nebo částí;
Kupující může od této smlouvy odstoupit jakýmkoliv jednoznačným prohlášením adresovaným společnosti Prezidi s.r.o., například prostřednictvím elektronické pošty či dopisem zaslaným prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Kupující může použít výše přiložený formulář, není to však jeho povinností.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Společnost je oprávněna jednostranně započíst případný nárok na náhradu škody na zboží proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny dodaného zboží včetně nákladů na dodání.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jí bylo doručeno odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředku kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum a podpis:
VZOR Formuláře pro uplatnění reklamace zboží:
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zakoupené zboží v zákonem stanovené době 24 měsíců. Celý formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na naši níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Pokud to bude adekvátní či nutné, zašlete též (ideálně elektronickou cestou) další materiály v podobě příloh.
Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu:
nols.cz (obchod sterix.cz), U Zahradního města 3189/2, 106 00, Praha 10
Případně můžete zboží osobně doručit na prodejnu obchodu sterix.cz v otevírací době. Balík vždy označte nápisem: „nols reklamace“
Adresát:
Prezidi s.r.o. (provozovatel e-shopu nols.cz)
IČO: 195 45 461,
se sídlem Komenského náměstí 1518/5, Říčany, PSČ: 251 01
vedená u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 388190
Kontaktní informace adresáta:
e-mail: info@nols.cz
telefon: + 420 721 945 237
web: www.nols.cz
datová schránka: ie8vm3p
Tímto prohlašuji, že uplatňuji práva z vadného plnění:
Jméno a příjmení kupujícího: |
|
Adresa kupujícího: |
|
E-mailová adresa kupujícího: |
|
Telefon kupujícího: |
|
Zboží, které chcete reklamovat: |
|
Vada zboží a její popis: |
|
Datum uzavření kupní smlouvy: |
|
Číslo objednávky: |
|
Datum obdržení zboží: |
|
Číslo faktury za objednané zboží: |
|
Platební způsob, kterým jste za zboží zaplatili: |
a) bankovní převod b) dobírka |
Zde popište Vámi zvolený a požadovaný zákonný způsob vyřízení reklamace: (např: „Jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji odstranění vady opravou zboží“) |
|
Přílohy: (např. faktura za zakoupené zboží) |
|
Poučení:
Kupující, který je spotřebitelem, nemůže uplatnit práva z vadného plnění ve vztahu k vadám zboží:
- které sám způsobil;
- o kterých při koupi zboží věděl; nebo
- pro které byla mezi prodávajícím a kupujícím dohodnuta snížená cena zboží.
Prodávající dále neodpovídá ani za běžné opotřebení věci.
Veškerá práva z vadného plnění, včetně jejich specifikace a variant, jsou popsána v obchodních podmínkách e-shopu Element decor.cz (zejména článek VII. – Práva z vadného plnění). Kupující se s nimi jinak může seznámit v platném a účinném znění zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (zejména v ustanoveních § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b) a v zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Datum a podpis: